Strony

9 mar 2013

Problems in school ;c

Hej hej !

Sorry za mojego lenia co do pisania postów c;. Dobra ale o co chodzi z tymi problemami? A więc ostatnio jedna z nauczycielek trochę się mnie czepneła o naukę z jej przedmiotu, a później zaczepiła moją mamę powiedziała że: 'Lekceważę przedmiot', nie odrabiam prac domowych, nie uczę się. Co do prac domowych okey, ale 'lekceważenie przedmiotu' !? Sorry, jeśli ja lekceważę przedmiot, bo raz na jakiś czas się nie nauczę itp., a jak moi koledzy mają same lachy i nic więcej to co oni robią !? Więc jeśli ja 'lekceważę przedmiot' to oni co !? Dobra już się trochę wyżyłam ;x . A i po tym jak moja mam się dowiedziała o tym to stwierdziła, że będzie mi sprawdzać prace domowe jak dzieciakowi z I kl. podstawówki to już za przeproszeniem się wkur****m -.- . No to chyba tyle co do tych problemów . Więc sorry jak kogoś odrzuciło to, że tu przeklnełam to wielkie SORRY . Macie jakieś patenty na naukę ? Naukę języków? Bo tym 'lekceważonym przedmiotem' był niemiecki <jeśli to rozczytałeś to pozdro xD> . A więc jak macie jakieś patenty to piszcie na e-mail : soap.bubble.by.soap.bubble@gmail.com . Było by mi bardzo miło gdybyście napisali o waszych patentach na naukę :), niekoniecznie języków .

 Zdjęcie z środy ;3

Ciao!

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy komentarz i obserwację odwdzięczam się tym samym ! ♡

Nie musisz reklamować swojego bloga i tak na niego zajrzę c;

Czytelnikom anonimowym zawsze odpowiadam na komentarze pod ich wpisem ^^