Strony

23 lut 2013

Info na szybko

Hej hej !

Mam tylko dla was taką króciutką informację, a więc: 

Za jakiś czas ukaże się post z nowo wymyślonej serii: 'Soap bubble shopping'
 Będą to posty o moich zakupach zarówno ciuchowych jak i innych. 

Skąd wiem że się ukaże? Z tego że jutro jade do 'Arkadii' zakupić spodnie i adidasy na wiosnę :). Chociaż jak znam życie i tak upoluję coś więcej ^^ .

Baju!

20 lut 2013

Yes .

Elo! 

Tak zgadliście nie mam o czym pisać! Yay! Jak zwykleee... T.T . No ale spk jeszcze dziś coś wymyślę dla was ^.- . A i chce was poinformować że was kocham ! <3 .


Całuski ! ;*

18 lut 2013

Yhym.

Elo!

Tak dzisiaj w sql było nudnooo, jak zwykle z resztą ;| . No, więc nudziło mi się na matematyce i zaczęłam mazać na ręce jakieś emotki i no wyszło z tego takie coś co zobaczycie na zdjęciach ;3 . I no nie mam co pisać... , no . :D




 +
 Zdjęcie przerobione za pomocą: 
Pixlr-o-matic for Android :)

Bye bye ! ;*

Libster Award !

Eloszki!

Dostałam nominację do Libster Award od Alexandry :] (alexandraaxo.blogspot.com)

Ogólne zasady:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania od Alexandry :
1. Ulubiony kolor.?

  Jest ich parę :) miętowy, pudrowy, morelowy.

2. Coca-cola czy pepsi.?


  Pepsi .

3. Ulubiony obserwowany przez ciebie blog.?


  Ankyl

4. Ulubiona piosenka.?


  Nie posiadam ;>

5. Ulubiona potrawa.?


  Pizza ... :3

6. Czy twoi znajomi wiedzą że prowadzisz bloga.?


  Nie wszyscy ;D

7. Ulubione zwierze.?


  KOCIAK ! =^.^=

8. Masz rodzeństwo.?


  Tak, dwóch starszych braci c;

9. Ulubiony film.?


  Młody Sherlock Holmes ,,Piramida strachu'' ... <3

10. Ulubiony celebryta.?


  Nie posiadam ;p

11. Ulubiony kwiat.?


  Fiołek :D

Nominuję : 












Moje pytania do was:

1.Ulubiona książka ? 

2.Najczęściej używana emotikona?

3.Kolor ścian w twoim pokoju?

4.Ile masz lat?

5.Lubisz swoje imie?

6.Kolory najbardziej kojarzące ci się z każdą porą roku?

7.Podobają ci się włosy proste, falowane czy kręcone?

8.Czym się malujesz?

9.Znienawidzony przedmiot? (szkolny)

10.Ulubiona marka ubrań?

11.Ulubiona fryzura? 

No i to by było na tyle :)

Bye!


17 lut 2013

Weekend'owe nudy...

Elo!

I znowu nie mam o czym pisać ._. . No trudno coś wymyślę ^^ .W każdym razie wczoraj strasznieeeeee mi się nudziło i postanowiłam porobić zdjęcia z kamerki ;D . Wyszło jak wyszło, nawet nie źle . Więc o to sesja z kamerki :D .












I to by było na tyle...

Baju!

Need Spring.

Eloszki!

Co tam słychać? Ja osobiście oczekuję na wiosnę :) . No ok. Mamy dopiero luty. Ale mieć nadzieje na wcześniejszy bum życia chyba nie zaszkodzi ^^. No więc teraz uwaga za czym tęsknię:


Za całą przyrodą budzącą się do życia...


...kwiatkami...




...zieloniutką trawką...




...i całą inną roślinnością...




Słonkiem... 





Ale jakoś nie tęsknie za nimi...




No więc tak... . WIOSNO PRZYJDŹ! CZEKAMY NA CIEBIE!


 

13 lut 2013

Ps.: I L♡VE YOU .

Hej !

Tak. Jutro walentynki. Jak to poetycko wymyśliłam:

"Lubię walentynki, ale nie lubię spędzać ich sama... ."

Chociaż doszłam do wniosku:

"Nie będę sama..., będzie przecież kocyk, internet i żelki... ."

No dobrze, to teraz troszkę obrazków:











Jestem romantyczką więc... ymmm... nie mam prawa do nienawidzenia walentynek...

Bye!

10 lut 2013

To jest to czego o mnie nie wiecie ;3

Hello!

Doszłam do wniosku że nie mam o czym pisać, więc... zrobię post o mnie ! Yay ^^ ! Napisze 20 rzeczy o mnie i moich poglądach, których zapewne nie wiecie ;3, Osoby o słabych nerwach proszone są o przerwanie czytania już teraz! No to LET'S GO!
  • Jestem kociarą od dzieciństwa :3
  • Jestem uzależniona od facebook'a . c;
  • Jestem romantyczką... <3
  • Kochammmmmmmmmmmmmmm JEŚĆ!
  • Wolę trampki od szpilek ;>
  • Nienawidzę muzyki techno! >.<
  • Chciałabym mieć papugę. :>
  • Nie uczę się zbyt dobrze ... .;c
  • Nienawidzę spódnic, sukienek i różnych dziewczęcych rzeczy x.x
  • Kocham rysować ale mi to nie wychodzi. ;p
  • Chodzę na dodatkowy angielski. ;D
  • Boję się obcych psów. ._.
  • Często myślę 'A co by było gdyby...' ;]
  • Nie jestem popularna . ;x
  • Po domu chodzę w  starych ciuchach moich braci ^^
  • Kocham czytać 8)
  • Mam wadę wzroku i nie nosze okularów. ;o
  • Do 4-ego roku życia mieszkałam w Warszawie :)
  • Moim zdaniem kupowanie czegoś 'bo mają to wszyscy' jest puste. -.-
  • Mój laptop to stary gruchot. xP 
No to tyle ^^.

przed chwilą
 
Baju! ;*

6 lut 2013

Rysunek ;3

Elo!

Wczoraj nudziło mi się strasznie, więc postanowiłam porysować. I wyszło z tego 'ło takie coś' ^^ . Dziś poprzestanę na takiej ilości tekstu, bo nie mam nawet o czym pisać ... xD .

'Ło takie coś'

Arrivederci!

4 lut 2013

Wyjazd :3

Siema!

Co tam u was słychać? U mnie goodziasznie! xD No może oprócz tego że koledzy mnie olewają T.T. Na wyjeździe jest nawet spoko :), co roku jeździmy w to samo miejsce to chyba już 4 rok jeżdżenia do Wiśniowej ^^ . Dziś rano, przed śniadaniem, mój wujek <znajomy rodziców> najlepszy : No to może wypożyczymy ci snowboard i będziesz miała branie. Będziesz tylko się lansować i mówić: Za słabe warunki dla mnie. A ja do wujka: Yhym napewnooo... xD . Hue hue super wujaszek, nie? ^^ A nie napisałam że nie jeżdżę na nartach itp. ;< . A po śniadaniu, gdy wszyscy szykowali się do wyjścia na stok <prawie wszyscy> , moja 'przyszywana ciocia' zobaczyła szczeniaczka biegającego po terenie pensjonatu :3 . Gdy prawie wszyscy pojechali na stok (jest nas w sumie 12 ;p) ten piesek wszedł nam do naszej części pensjonatu ^^. Był taki suodki ;3 . Teraz siedzę z mamą i bratem w pensjonacie a reszta na stoku... , a i jem 'gorący kubek' rosół z kury , tak wiem sama chemia, ale raz na jakiś czas? No chyba nie umrę nie? :D

 Słodziakkk.

 Moja super chemiczna zupka

Pa :*

2 lut 2013

Soap bubble !

Hello!

Przepraszam że w końcu nie pisałam ale był tyle rzeczy do obgadania... ^^. No mam nadzieję że wszyscy odczytali komunikat :). No więc blog zmienił się z 'I'm not like all of them and I'm okey with that' na 'Soap bubble' :D . Jak podoba wam się wygląd? Mi osobiście podoba się bardzo... :3 .

To tyle na temat zmian :) 
Ciao !