Strony

22 gru 2012

Sorry...

Hello!

Za długo mnie tu nie było! Jestem wściekła na samą siebie!>.< I'm so sorry ! Dobra wracając do postu z shoppingu: mój laptop, albo telefon (sama nie wiem) zbuntował/zbuntowały się i nie chce/chcą przerzucić zdjęć na laptopa -.-, więc post się opóźnia.A po za tym jeszcze net się tak cią, że się nie dało pisać ◑﹏◐! Tak to jest mieszkać na wsi ._. . W piątek mieliśmy wigilię klasową było zaje...! Najlepsza akcja była gdy nikt nie chciał słuchać kolęd i chłopaki znaleźli ESKĘ i puścili 'Ona tańczy dla mnie' na całą szkołe :D! A potem już ściszyli ale pani nie protestowała jeśli chodzi ogólnie o słuchanie ESKI ^^ . Później mi i mojej BF odbiło i najpierw po prostu rzucałyśmy <jak piłką> mandarynką, a później przyłączył się kolega i graliśmy w 'głupiego Jasia' :P . Ogólnie najlepsza wigilia klasowa na jakiej byłam xD!

Postaram się naprawić laptopa [i?] telefon żeby dodać zdjęcia,
Bye Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy komentarz i obserwację odwdzięczam się tym samym ! ♡

Nie musisz reklamować swojego bloga i tak na niego zajrzę c;

Czytelnikom anonimowym zawsze odpowiadam na komentarze pod ich wpisem ^^